đź’— TAK! đź’—

Wauw, hvor er I vilde!!! 

Kæmpestort tak for interessen for mit lille projekt og ikke mindst tak for støtten 💗

Jeg begyndte at producere og sælge mine ting til fordel for Hundesport mod Cancer i søndags - se mere her.

I dag, præcis en uge senere, har jeg tjent 1.000 kr, som går ubeskåret til Hundesport mod Cancer ved årets udgang.

Der ligger mere klar til levering, der er flere bestillinger, og jeg har lovet at tage "butikken" med til flere arrangementer i den kommende tid.

Jeg har tilføjet et produkt: Nøglesnore. Der er ikke så mange endnu, men der er flere på vej.


Nøglesnor


Tak til dogparacord.dk, der har støttet med rester, diverse ringe og perler, tak til Hundeknytteriet.dk, der har tilbudt at donere rester, og tak til alle andre, der har tilbudt deres rester - det modtages med taknemmelighed og kyshånd.

Hvis du vil vide mere om mit projekt, priser og mulighed for køb, så tag et kig her.

Kommentarer

Populære opslag