Kæmpestor tak!

Jeg imponeres gang på gang, uge efter uge og er dybt taknemmelig for den interesse og den modtagelse mit fletteprojekt til fordel for Hundesport mod Cancer har fået - 1.000, 1.000 tak 💗

I går var jeg til HTM-konkurrence i Herringløse arrangeret af Hornsherred HTM-klub, og her fik jeg solgt for 575 kr.

I går var en del af butikken også med til Working Test på Fyn, hvor Susanne Bach og Charlotte Lia stod for salget af fløjtesnore - endnu en kæmpestor tak til jer for jeres hjælp og støtte. Der blev solgt for hele 1.225 kr på Fyn.
Retrieverfolket har taget så godt imod projektet, at jeg har lovet at lave flere fløjtesnore, som de to fantastiske damer kan tage med på efterårets prøver.

Der er blevet solgt for yderligere 350 kr i denne uge, hvilket vil sige, at salget i den uge, der er ved at være gået, har nået imponerende 2.150 kr.
Dermed er der i alt solgt for.... HOLD NU FAST... 6.320 kr på under 1½ måned!!!


Salg til HTM-konkurrence


Jeg er virkelig imponeret, stolt, taknemmelig og glad - hvor er det fedt, at vi sammen kan samle så mange penge ind til HMC.

Respekt og kæmpe, kæmpe TAK! 💗

Kommentarer

Populære opslag