Coming up...

Som jeg skrev tilbage i august, har jeg lavet en aftale med Paul Lysholdt og Sydkystens Hundeskole om at levere præmier til deres rallyprøve i Niløse d.2.december.
Præmierne blev pakket og leveret til Paul for 1½ uges tid siden, og aftalen er, at vi afregner efterfølgende, men med det antal deltagere, der er tilmeldt de to prøver, bliver det en betragtelig sum, jeg kommer til at kunne overføre til Hundesport Mod Cancer.


Præmier til rallyprøve til fordel for HMC


Eftersom det gik supergodt med The Pink Collection, har jeg besluttet, at jeg også vil lave en "Limited Christmas 2017 Collection", som vil komme til salg på facebook inden længe.


"Limited Christmas 2017 Collection" in the making

Derudover er jeg så heldig, at få hjælp med salget flere steder fra: Susanne Bundgaard Bach og Charlotte Lia har solgt en masse fløjtesnore på efterårets prøver i DRK, og både Sandie Højgaard Larsen og Bente Hansen har solgt en del på deres arbejdspladser - 1.000 tak for hjælpen. 💜

Status på det samlede salg efter knapt 3½ måneder er, at der i skrivende stund er kommet hele 10.630 kr ind, som går direkte og ubeskåret til Hundesport Mod Cancer!
Dette er kun muligt takket være alle jer, der har taget så godt imod mit lille hyggeprojekt, jeres støtte og mine gavmilde sponsorer, dogparacord.dk og Hunde Knytteriet - en kæmpestor tak til jer alle!!! ❤❤❤

Kommentarer

Populære opslag