Status, nye idéer og tak! 💛

Først en kort status på ugen, der gik:

I den forgangne uge er der blevet solgt for 625 kr fløjtesnore, nøgleringe og nøglesnore, og i alt for 2.450 kr i løbet af de sidste 3 uger. Og bedst af alt: Alle pengene går direkte og ubeskåret til Hundesport mod Cancer, da jeg stadig er så heldig en modtage en masse donationer i form af materialer.
Jeg er taknemmelig og superglad for den interesse, I har vist mit projekt - det er SĂ… fedt, at vi sammen kan samle penge ind til det gode formĂĄl!

Netop interessen giver mig mere blod på tanden, og jeg prøver at udtænke nye idéer.
At bruge nøgleringene som vedhæng til USB-sticks skaber ikke nye produkter, men det skaber nye anvendelsesmuligheder, og det i sig selv er fedt!

Jeg har oprettet en ny kategori og et nyt produkt: Nøgleringe med mønter til 35 kr - disse sælges naturligvis også til fordel for Hundesport mod Cancer.


Nøglering med mønt


Hvis I har nogle forslag til nye produkter, sĂĄ skriv endelig til mig!

Igen: 1.000 tak for jeres støtte til Hundesport mod Cancer 💛

Kommentarer

Populære opslag