Til fordel for Hundesport mod Cancer

Det hele startede med, at jeg syntes, det var så fjollet at smide paracordrester på op til flere meter ud, fordi de er for korte til at bruge til at flette halsbånd og liner, og der er grænser for, hvor mange fløjtesnore og nøgleringe, jeg selv har brug for.

Idéen om at lave nøgleringe og fløjtesnore og sælge dem til fordel for Hundesport mod Cancer opstod i forbindelse med planlægning af en uofficiel Nose Workkonkurrence netop til fordel for Hundesport mod Cancer.

Efter at have lagt en føler ud på facebook for at få en idé om interessen for mit lille projekt, har jeg fået travlt!
Allerede første dag jeg havde min lille butik med på kursus, fik jeg solgt en masse fløjtesnore, før de overhovedet var lavet, og hvis jeg havde haft flere materialer med, kunne jeg sagtens have solgt flere.




Jeg har været så heldig, at dogparacord.dk har sponsoreret nøgleringe, perler og flere rester, så jeg har ingen udgifter haft til projektet indtil videre, hvilket betyder, at alle pengene går ubeskåret til Hundesport mod Cancer.

Som udgangspunkt vil jeg lave tingene til at tage med ud til arrangementer og kurser af forskellig art, og jeg sender ikke.

Da jeg netop laver tingene af rester, vil det ikke være muligt at bestille snore eller nøgleringe i bestemte farver og med bestemte perler, men det er selvfølgelig ikke forbudt at ønske, og jeg vil tage imod bestilling - under de forudsætninger - i begrænset omfang.

Pris for nøglering: 25 kr
Pris for nøglesnor: 50 kr
Pris for fløjtesnor: 50 kr (fløjte ej inkluderet)

Jeg kan kontaktes via kontaktformularen i bunden af siden.

Et udvalg af fløjtesnorenøgleringe og nøglesnore kan ses ved at klikke på de fremhævede links.

1000 tak for interessen og for støtten til Hundesport mod Cancer ❤

Kommentarer

Populære opslag