Træn for en sag - uofficiel NW1 konkurrence til fordel for Hundesport mod Cancer

Aino og jeg har i dag afholdt vores arrangement "Træn for en sag" - en uofficiel NW1 konkurrence til fordel for Hundesport mod Cancer, og i den forbindelse havde jeg også min lille butik med.

Jeg kan godt afsløre, at vi fik rigtig mange penge ind til Hundesport mod Cancer - det præcise beløb er endnu ikke opgjort, men alene i salg af mine paracord nøgleringe, nøglesnore og fløjtesnore kom der 785 kr ind.

1.000 tak til alle der støtter mit projekt og dermed Hundesport mod Cancer - specielt en stor tak til dogparacord.dk og Hunde knytteriet, der har doneret materialer til projektet.


Min lille butik med paracordting, der sælges til fordel for Hundesport mod Cancer


💜💜💜 TAK FOR STØTTEN 💜💜💜

Kommentarer

Populære opslag