Julestatus

Hold nu op, det går stærkt i øjeblikket... Det er ikke mere end en uge siden, jeg sidst overførte penge til HMC, og allerede i dag overfører jeg igen:

I søndags købte Paul præmier af mig for 1.050 kr. Disse sponsorerede han til HTM-julekonkurrencen, der blev afholdt i Hangar 17.

Paul skrev sent fredag aften og spurgte, om jeg kunne klare præmierne til søndag, og det kunne jeg selvfølgelig! Dem, der ikke var, blev produceret i løbet af lørdagen, så alt var klar til levering søndag.


Præmier til HTM-konkurrence


Mandag aften satte jeg min "Winter Collection" til salg på facebook ❄❅❆ Den blev hurtigt solgt og indbragte 320 kr.


Winter Collection


Det betyder, at jeg i dag har overført 1.370 kr til Hundesport Mod Cancer!

Tak til Paul og tak til alle, der har støttet ❤

Nu nærmer vi os årets afslutning, og jeg håber, der kommer lidt mere salg i løbet af den sidste 1½ uges tid, men gør der ikke, er det også helt ok, for der er nu samlet blevet overført 18.615 kr til HMC siden midten af august i år.

Jeg havde ikke i min vildeste fantasi forestillet mig, at jeg ville kunne få samlet så meget ind, og jeg kan huske, at jeg i september meget kækt tænkte, at det ville være fuldstændig, megavildt og fantastisk, hvis jeg kunne nå 10.000 kr inden årets udgang - af hjertet tak for jeres interesse og jeres støtte! Det er så vildt, og jeg er så taknemmelig 💝

Skulle der være nogen, der står og mangler en lille værtindegave, en gave til pakkespil eller lignende her i julen, har jeg en lille smule med i aften til Aktivt Hundecenter og Bluewyles juleafslutning i Ringsted.

Kommentarer

Populære opslag