Sammen gør vi en forskel

Lørdag var dagen, hvor Paul Lysholdt og Sydkystens Hundeskole skulle bruge de bestilte præmier til deres rallyprøve til fordel for Hundesport Mod Cancer, og i går var dagen, hvor Paul og jeg afregnede.




Hele 2.900 kr blev det til - en stor tak til Paul og Sydkystens Hundeskole, fordi jeg måtte være med til at bidrage til det gode formål ♡

Jeg glædede mig til at skulle hjem og overføre pengene til HMC, men endnu større blev glæden, da Charlotte Lia skrev til mig, at hun havde solgt retrieverline og fløjtesnore for 1.500 kr i går på DRK Sydsjællands juleudstilling.

Altså kunne jeg i går aftes overføre intet mindre end 4.400 kr til HMC! 

Det i sig selv var jeg superglad for at kunne, men da jeg regnede totalen sammen, ville jublen ingen ende tage!! 
På knapt 5 måneder har vi ved fælles hjælp samlet intet mindre end 16.370 kr ind til Hundesport Mod Cancer - 1.000, 1.000 tak for hjælpen og støtten til alle, der har bidraget på den ene eller den anden måde.

💕💕💕 Sammen gør vi en forskel 💕💕💕


Kommentarer

Populære opslag